spökena var det ja.

Att ta i tu med spökena i garderoben var det ja, i dag har ett spöke tagits bort från min garderob. Tio kilo lättare känns det som om jag är känns helt jäkla underbart. Nu återstår bara resten.
Att vara småbarns mor och ta hand om sig själv går inte alltid hand i hand eller vad säger ni?
Hur man än vrider och vänder så finns tiden inte riktigt till varken för att ta hand om sig själv eller att må dåligt.
Men hur ska man orka vara en bra mamma om man inte kan ta hand om sig själv? Det är en fråga som man får ställa sig varje dag, för ignorerar man problemen så blir dom bara större (tro mig jag har försökt).

Jag är grymt sugen på att ta fram symaskinen och göra några snuttisar ska nämligen skicka iväg några till b.l.a Sanna som driver bloggen mammas vardag.

om ni är sugna på att köpa en så kommentera eller mejla mig [email protected]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0