Dagens planer

God morgon mina vänner, jag hoppas att ni har haft en bra dag i går.
Våran dag var var inte speciellt intressant. Räkningar betalades och mus syddes. Den kommer komma upp vid ett senare tillfälle. Det kommer också att koma upp en liten tut på hur man gör sin egen.
Vad ska man hitta på en onsdag då? Ja jag vet faktiskt inte men vi kommer ju inte riktigt iväg då vi är sjuka fortfarande jag önskar att det kunde ge sig. Förbaskade kli i halsen och irreterande hosta! Försvinn!
Men förmodligen kommer jag inte kunna hålla mig borta ifrån symaskinen länge, jag har fått in lite beställningar på mössor som snart ska göras snatt
Nu måste jag göra mig färdig till att gå till dagis och lämna Albin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0