Esska Smart först en flipp sen en flopp

Jag köppte i förra veckan en Esska smart diflaska Jag fullkomligt älskade den men upptäckte efter tre dagar att texten försvann med mått enheterna!! Hur kommer ett företag på inden att sälja flaskor där mått enheterna försvinner redan efter några dagars avnändning?
Jag blev så besviken att jag nu har skrivit ett mail till företaget och klagat samt bett om kompensation.
För jag köper inte en flaska som bara kan användas i några dagar för 70kr!!! 
I övrigt är flaskan helt underbart! Men passa er sålänge de inte ändrar texten


Kommentarer
linda me melle

hur mkt värme du då? tror de bara tål en viss värme

2011-06-18 @ 15:38:55
Lynn

Sv: jag värmde den i 15 sek i mikron så att vattnet blev ca 37 grader inte mer. Har även läst allt på kartongen och där stod det inte någonting om att den inte skulle klara av en viss temp.

2011-06-18 @ 17:38:56
URL: http://lillafagel.blogg.se/
linda me melle

okej då har de gjort de sämre hade inge problem me dem förut. hoppas du för pengarna tillbaks!

2011-06-19 @ 15:36:15
Lynn

Sv: ja dom har nu bpa fria flaskor med en annan plast så på Alla deras nya flaskor så försvinner text/motiv direkt i princip.

2011-06-19 @ 19:02:27
URL: http://lillafagel.blogg.se/
linda me melle

aha va dåligt! ja hoppas du f¨r pengar tillbaks. för va ska man me flaskan till om man inte kan mäta :S

2011-06-20 @ 09:56:58
milla

köpte oxå en sån flaska och råkade ut för samma sak, jättedåligt, mailade med till dem å klagade

2011-08-23 @ 17:28:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0