To-do

Jag är en ganska rörig person som sällan har ordning på det jag ska göra och glömmer väldigt sällan saker och ting. Däremot försöker jag ibland att ta tag i mig själv och försöka ett tag att vara duktig och ordningsam genom att göra to do listor, med olika bra resultat.
så nu får jag väll kanske göra ett nytt försök att reda ut min oreda i allt kaos!



Dop:

-skicka inbjudningar
- Brodera in Albins och Ellas namn på dopklänningen
-Lista ut vad man ska bjuda på för fika
-Handla dekorationer mm
-Baka så klart

Gammla lägenheten:

-Tapetsera om Albins rum
-Packa ner allt i kartonger
-Besiktiga lägenheten
-Flytt städa
-Rensa ut alla skåp och lådor och slänga det mesta
-Rensa källaren (som är så full att man inte kommer in)
-fixa barnvakt till flytten samt så att vi kanske kan få packa lite ifred

Nya lägenheten:

-Flytta abonemang
-Adressändra
-Packa upp
-Måla om hallen


Detta är då bara lite av det som behöver göras!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0