Gnäll och julstämning

Det känns som det har varit välldigt mycket negativa ord här på sista tiden, och det känns ju inte så bra. Men det är väll så det är ibland är livet underbart och i bland är det mindre bra.
Jag ska försöka ta mig i skinnet i dag och se till att vi får någon julstämning här hemma, det får bli tända ljus och glögg och pepparkakorna Albin och jag bakade i går. Jag ska även pyssla en väldans massa i dag

Nu ska vi göra en ordentlig frukost med vörtbröd, sen ska det göras tomtegröt och julskinka som vi råkade komma hem med ifrån affären i förrgår.


Kommentarer
Cissi

Livet kan ju inte alltid vara en dans på rosor.. och så måste det ju få vara också! ;)

2011-11-28 @ 10:52:29
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0