Han har somnat!

Något helt otroligt har lust inträffat! Albin har somnat i soffan!
Han har aldrig för varit i närheten av att göra det! Jag är helt ställd det ser så mysigt ut där han ligger utslagen.


Jag får ladda upp en bild lite senare så ni får se hur söt han är mitt lilla hjärta!





I vanliga fall så brukar det vara nästan omöjligt att få honom att somna i sin säng utan det brukar oftast sluta med bråk även om man försöker att hallå sig lugn in i det sista men oftast så blir det för mycket för att man ska kunna hallå sig. Men när det tar ca 3-5 och han gör allt han kan för att hallå sig vaken.
Bland annat så brukar han plocka bort ribbotten till sängen. Det är ju inte så att han inte är trött när vi lägger honom utan han håller på att bli övertrött. Men vem vet det kanske är på väg åt rätt håll när han kan somna på soffan vid halv sex. Nu är bara frågan om man ska väcka och hålla honom vaken, eller lägga honom att sova i sin säng?


Kommentarer
ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: tack för tipset! :D

2011-11-17 @ 21:26:21
URL: http://endenise.se
ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Låter härligt! Jag fick lite bedövningssprej när dom sydde mig men jag var totalt krashad. Lustgas fick mig att må illa så den provade jag bara :)

2011-11-17 @ 21:42:21
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0