Rensa, rensa, rensa

Nu fick jag äntligen min sovmorgon, men som vanligt vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, jag blir galen på att inte kunna sova ordentligt!!
Jag vaknar flera gånger per natt och har jätte svårt att somna om. Tillslut så blir man ju ganska trött när man inte kan sova tills man är utvilad!


Ingenting alls planerat i dag förutom att försöka fortsätta rensa här hemma.. vi har så mycket saker så det nästan är sjukligt. Svårt blir det att hålla det städat med när det inte finns plats med allt! Jag har börjat lite smått med alla dessa barnkläder som ligger och skräpar. Allt kommer nog att hamna på tradera här kan ni hitta alla mina auktioner, det kommer komma ut en väldigt massa mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0