Barn och kompani

I dag har varit en fullspäckad dag, jag har nämnligen jobbat på Barn och kompani mässan som pågår just nu i linköping.

Jag viste inte om mässan förens sent i går kväll när en kompis berättade att kom akut behövde mer folk att hjälpatill.

Jag stod och delade ut dagispåsar från loppi.se. Gud vad kul jag har haft helt otroligt. Det  har inte bara varit skönt att få ett avbrott i vardagen utan att faktiskt bidra med något till kassan kändes riktigt befriande vi har nämnligen haft det riktigt thigt med pengar på sista tiden och vist så bidrar jag med pengar men jag får bara 180kr om dagen och det är ju inte mycket att hänga i granen.

Jag ser verkligen fram imot i morgon för då ska jag vara chef. Vi får väll se hur det går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0