Fullt upp

I dag har det varit en hel del att stå i roligt och mindre rogivande. Dagen började ju med att vi vart sena till dagis inte så roligt att vara sen för tredje dagen i rad. Men är man dum nog att ha blivit tidsoptimist på äldre dagar så får jag väll stå mitt kast.
När jag kom hem efter att ha lämnat Albin så vart det att direkt sätta sig vid datorn för att göra färdigt det allra sista ifrån helgens Barn och kompani mässa. När det äntligen var färdigt för man tröttnar ganska snart på ett sådant monotomt arbete så skulle jag och Ella in till stan för att göra stan osäker.
Först ut var unga föräldrar ch barn i norrköping där det blev brödbak och surdegs sättning. så för andra gången i mitt liv så ska jag försöka få en surdeg att överleva och hur det går återstår att se.
näst på listan stod systembolaget för att handla lite gott inför helgen.
Det är alltid roligt att åka in till stan jag träffar alltid på en massa underbara människor!

Nu ska jag och min hubbie äta pizza och dricka corona en härlig torsdag kväll den får agera fredag för i morgon så ska vi åka till västerås för att fira svärfar.

Åh jag älskar den här bilden <3


Kommentarer
Camila

Lika roligt att träffa dig söting :)



Stolt över dig.. En väldigt duktig tjej.



KRAM

2011-10-21 @ 22:14:04
URL: http://missericson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0