Matkrig

Saker som kan få en lite smått tokig är när barn växlar snabbt mellan vad dom vill och inte vill. För ett par timmar sedan kom Albin fram till mig och sa att han skulle ha mat nu! När jag så svarade "nej det är inte dags för mat ännu du får vänta lite så blir han galen och skriker och gråter. Nu när jag ska börja göra våra raggmunkar så skriker han och gråter för då ska han minsann inte alls ha någon mat han ska ha muffins. Så nu ser det ut som om en liten herre kommer att bli utan mat för om han kommer och säger att det "behövs ingen mat" så tänker jag inte direkt tvinga honom att äta.
Jag blir nästan skvatt galen om han kommer fortsätta så här.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0