Räkningsberg

Puft! Just nu sitter jag och tar itu med vårt räkningsberg, känns väldigt bra att gå igenom allt och se vad man kanske kan skjuta på för det är ju nämligen så att vi inte har så mycket pengar just nu när Mickes gammla jobb strulade till allting! Men att tassig och ringa runt till alla och se vad man kan göra och försöka lägga upp en liten budget känns riktigt bra! Albin är på dagis, Ella sover och Micke däckade i soffan.
Att vi har dålig Ekonomi är något jag inte tänker hymla med, det är en stor del av vår vardag och vårt liv.

Senare i dag så ska jag och Ella in till stan för att träffa vår kontakt på timjan. Och något som jag verkligen ser fram emot är föräldramötet på Albins dagis i dag som jag ser fram emot.


Kommentarer
Sanna

Alltid tråkigt när ekonomin krånglar, är själv jätte glad att jag lyckades betala alla mina räkningar och dessutom halva hyran för december månad (då jag inte får pengar ifrån CSN). Så nu är det bara resterande halva kvar nästa månad, innan jag kan slappna av fullt ut.



Hoppas ni kommer på fötter snart och att de ordnar sig!



Kram Sanna

2011-10-27 @ 13:25:26
URL: http://mammasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0