Spontan operation och experiment

Vart ett besök hos läkaren i dag för att kolla hur det går med mina piller, det flyter på riktigt bra förutom rastlösheten och att jag har svårt att varva ner. Så nu har jag fått nya sömnpiller som jag får plocka ut nästa vecka när pengarna kommer. Det blev även en liten spontan "operation" som han så fint kallade det för att ta bort en hudförändring (eller om man ska vara helt ärlig en vårta som kom när jag var gravid med Albin).
Nu har vi bott här i skärblacka i två månader och under den tiden har jag hunnit betala 800kr för sjukvård så snart har jag högkostnads skydd i ett år.

Just nu är Micke och Albin ute för att plocka kottar,stenar och annat bråte för dom ska utföra lite experiment och se vilka saker det är som flyter. På dagis så håller dom nämligen på att experimentera med olika element förra veckan var det luft nu är det vatten och Micke som tycker sånt där med vetenskap är riktigt intressant spinner vidare på iden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0