Barnen kommer hem <3

Det vart en mycket kortare semester äv planerat för Micke kommer hem med barnen redan i kväll, så det blir ingen överaskning med omgjort rum till Albin och jag får skynda med den sista städningen som jag hadde tänkt att låta vara ett par dagar till. Tråkigt att det inte funkade att barnen var med Micke för han har nämnligen nästan helt bestämt sig för att flytta till Västerås. Vi får väll se hur allt blir med dagis och umjänge. Förmodligen blir det ju bara varannan helg fasten micke är helt säker på att det kommer att gå att ha dom varannan vecka.
Ne nu ska jag inte sitta och spy galla.

Ansiktet är på och håret för en gång skull något iordning gjort det är inte det vanligaste jag brukar nämnligen inte ens borsta det haha.




Deta är mitt hår till 100% lite färg är det i men ingen förlängning eller någonting..  Tjockt tjockt tjockt


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

Hääärligt att ha tjockt hår! Själv har man tunt :(

2012-01-16 @ 19:42:25
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Camila

Ditt hår är fantastiskt! Och du är så vacker gumman..



Det löser sig med di små liven, det gör det alltid. Även när det är som svartast.. Finns ju två här hemma som agerar barnvakt ;) Hoppas du flyttar inåt stan igen.



KRAMMMMMM

2012-01-17 @ 05:49:43
URL: http://missericson.blogspot.com/
Mizca

Vad söt du är!



Hoppas det ordnar sig med separationen för både dig, Micke och barnen.

Är själv i skilsmässa dock utan barn som tur är, men det är jobbigt ändå.

2012-01-19 @ 10:55:47
URL: http://www.mizca.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0