Ensamhelg

Nu i helgen ska jag vara barnledig, konstig känslan att bara vara själv ingen pojkvän och inga barn. Jag fick ju Albin som 18 åring och har inte varit helt själv sen dess, läskig tanke.
Jag fyller 22 om två veckor, så som 22 åring får jag komma ut i "ungdomslivet" igen
Hur ska jag klara mig?
Jag är Albin och Ellas pysseltokiga mamma inte någon ungdom som springer runt och roar sig hela dagarna och kan göra vad jag vill, jag måste sköta om mina barn, laga mat, tvätta och städa.
Men faktum är att helgen kan jag faktiskt göra ingenting alls om jag vill så skulle jag kunna strunta i att gå upp ur sängen överhuvudtaget....


Kommentarer
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

jag kan hjälpa dej med stot kok om du vill :)

2012-01-08 @ 14:18:06
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Cissi

Vilken lyx! ;)

2012-01-08 @ 20:03:11
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0