Morgonen

För ett tag sen när jag var hos läkaren så tyckte han att jag skulle försöka att ta bara ett halvt piller om dagen istället för ett, så att jag skulle bli av med mina "tvångstankar" och att jag förhopningsvis skulle kunna känna mig mer avslappnad. Så det har jag gjort ett par dagar nu men i morse så blev allt bara fel, jag kände paniken komma så fort någon frågade eller talade till mig, så jag sprang runt hela morgonen och hyperventilera och blev arg för ingenting. Så det vart att ta den andra delen ändå. Jag som verkligen hade hoppats att slippa att ta hela.

Men men nu känns det lite lugnare men fortfarande lite instabil.
Jag hatar att känna mig så hjälplös, att jag inte klarar av att hantera mitt humör när jag inte tar pillerna. Att vara beroende av något som jag ivanliga fall bojkottar.

Jag är så tacksam över hur förstående Micke är som tar på sig "ansvaret" för båda barnen så jag slipper att ha dom springandes runt mina ben som brukar vara det hetaste tillhållet i vanliga fall.


Kommentarer
Camila

Kram gumman <3 Ett steg i taget och du är kanon ska du veta....



Puss & Kram

2011-10-29 @ 10:36:27
URL: http://missericson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0