Gnäll på tåget

Just nu sitter jag och Ella på tåget på väg hem ifrån stan, vi åkte in till stan för att möta Micke och Sean åka ovanför men han hade lämnat Emmas bil stol hemma så jag fick à busse hem igen tre byten senare är jag snart hemma, skönt det vore att själv ha läskigt och låta Micke ta bussen hem. Det ha han ju aldrig gjort och om han tycker att det ju inte är så jobbigt så kan ju han försöka.
Laddaren tänkte vi ju byta i dag men eftersom kvittot hade blivit kastat så gick det inte alls för sig. Tycker det är dålig service när man köpt en laddare för fem hundra och den går sönder direkt


Kommentarer
Camila

Jag vet att jag kastat kvitto vid ett tillfälle, då kunde de ändå kolla i datasystemet när jag tog med utddrag från banken - handlade med visa - och KRÄVDE att de skulle hjälpa mig. Jag var mer än skitarg....



KRAM

2011-12-07 @ 08:58:48
URL: http://missericson.blogspot.com/
Sanna

SV: Tack för tipset, ska kolla där.



Kram Sanna

2011-12-11 @ 03:08:14
URL: http://mammasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0