Själv

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit speciellt aktiv här de senaste dagarna och det är för att Micke tog barnen och åkte till Västerås så jag har haft hela lägenheten för mig själv, så jag har passat på att rensat och rensat och faktiskt rensat lite till.
Självklart har jag fått lite sytt med, en hel del om jag ska vara ärlig, jag kom nämligen på mig själv i går att jag fortfarande satt fastklistrad vid symaskinen klockan halv fem på morgonen. Men vad gör det när jag har ända till i morgon eftermidag kväll på mig att sova ut och ta det lungt!

Ni missar väll inte att tävla hoss Mammasvardag om snuttisar och mössor? Gå in HÄR om ni vill vara med och tävla!



Kommentarer
Camila

Hej snygging!



Länk nr två "HÄR" fungerar inte :(



Vad duktig du är och satsar stort, väldigt roligt att följa ditt liv!!



KRAMAR

2011-12-04 @ 18:47:48
URL: http://missericson.blogspot.com/
Annellisaa

Se videon på min blogg och skriv gärna ner dina tankar till mig

Ha en trevlig kväll

2011-12-04 @ 19:20:11
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Petra

Jag vann inne hos Sanna, är superglad!

2011-12-17 @ 07:13:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0