Första advent

Det här har varit en total skit dag, Jag har spränghuvudvärk och mår verkligen piss. Jag har knappt orkat att göra någonting men saker och ting måste ju göras. Det är stunder som denna som jag lider med min mor och Thomas för allt dom har gjort för en under alla dessa år. För att resa sig ur soffan eller sängen och börja laga mat när man själv är illamående eller städar upp glaset som Albin "råkade" tappa ett glas fullt med vatten i golvet så att det gick sönder.
Men snart kommer Micke hem! Han ska få ta hand om alla hushålls sysslor, ska få honom att leta reda på nyckeln till förrådet
BB för där är alla våra julsaker inlåsta.
Det har inte bara varit synd om mig jag har faktiskt tagit mig i kragen och satt upp julgardiner och planterat om lite blommor. Vi har även äntligen gjort pepparkakor av vår fina deg.

Bilden är ifrån igår Albin fick pepparkaka av tomten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0