God morgon!

Jag känner mig lite som en zombie just nu men för att tänka på något annat så har jag städat köket och hallen på dom här ställena där man sällan städar. Hatthyllan är rensad och nu finns det faktiskt plats för att lägga upp ett par vantar eller mössa och i köket under diskhon där har det hänt grejer!
Det är torkat och rensat, tror att jag slängde två tomma svinto förpackningar och en massa annat små skit.

Albin är nog med trött för så fort han misslyckas med något så skriker han rakt ut och gråter och härjar, det blir förmodligen att lägga honom i sängen efter våran goda lunch PANNKAKOR!!! Vi har nog ingen sylt hemma men lite frysta bär i frysen så det blir nog att göra sylt med.


I går när vi var ute och gick så kramades dom så sött men när kameran åkte fram så slutade dom även om jag smög så mycket som jag bara kunde!

 

 



Kommentarer
rosie

Hej! hittade hit=) Fin blogg du har! Och jätte söta barn!;) Visst är det skönt att städa, och sen har man ALLTID ngt som ska slängas fast man nyss gjort det hihi.. Trevlig helg! Kram Rosie

2011-11-19 @ 11:12:46
URL: http://minpassion.blogg.se/
Rosie

samma här! förstår inte.. Jag rensade två sopsäckar sen efter 2 veckor är det FULLT i klädkammaren igen? Och ändå köper man mera av sånt man "behöver" hihi.

2011-11-19 @ 13:04:55
URL: http://minpassion.blogg.se/
ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Hahaha så kul! Ja kosntiga drömmar finns det gott om :D

2011-11-19 @ 16:20:04
URL: http://endenise.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0