En snabb dag

Ella lekte fört så fint med Noel i bakgrunden men så fort hon såg kameran så kröp hon fram till mig. I bakgrunden sitter Sara

Det har varit en lång dag hittills men mycket har det hunnits med, jag och Ella har varit på timjan medan Micke var och handlade inför veckan. jag har färdigställt mitt trådträd och stoppat ner resten av trådarna fint i min sydlåda, trångt blev det och det var inte den lättaste uppgiften i världen att få plats med alla.

Har även hunnit med att åka till kuratorn på VC och snackat lite även om hon var ca 30 minuter sen.

Nu är det väll bara att ställa sig vid spisen och förbereda för dagens mat vilket är lasagne! mumms!

 

Det känns verkligen inte som om klockan är mer än två och ändå så är det redan tjugo över fyra.



Kommentarer
Malin

Vilken härlig bild!

2011-10-29 @ 17:11:30
URL: http://malinsvra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0