Full fart

Fullt ös dag ut och dag in, fram och till baka, ut och in.
Fullt upp med alla möjliga aktiviteter i går var det BVC med Ella i dag var det Timjan och i morgon blir det Unga föräldrar och barn i norrköping.

Ska aman börja med hur det gick med Ella på BVC det var ju dags för läkarbesök inga anmärkningar alls utan hon växte på och vist är det en liten klump vi har hemma nu väger hon hela 9265 och är 70 lång

Just nu är vi nyss hemkomna ifrån Timjan där vi var på vår allra första grupp jag gick däe med Albin när han var liten och känns jättebra att vara där igen.

Nu roppar Ellas ljuva skrik efter mig så det är nog bäst att jag rör mig.


Kommentarer
Sophy - Mamma till Ozzy.

svar: Ja det e inte lätt alltid, jag har hitills bara "råkat" på de grejer jag köpt. Det e bara till att nätsurfa lite =)

2011-09-29 @ 11:36:22
URL: http://minbebis.com/blogg/sophys/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0