I går var en stor dag

Gårdagen bjöd på en hel del Ella fyllde 6månader tänk att tiden går så fort känns som att jag inte hinner med att uppfatta allt som händer inte för att jag gjorde det när Albin var liten, men det känns på ett helt annat sätt möjligtvis för att allt är så annorlunda nu mot då. Förr hadde jag bara Albin att ta hand om nu är det två personer till.
Ella inte ens ett dyngn gammal tillsammans med min lillasyster siri.


Ella i slutet av juli.


Jag sa ju itdigare att det hände två saker i går Albin började faktiskt dagis i går det gick hur bra som helst han tittade knapt åt mitt håll. Och i dag var det samma sak så jag och Ella fick traska hemåt en timma Albin ledigt och Ella ligger och sover. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0