Trötthet och separationstankar

Ursh fy och blä! Nu är jag trött, trött, trött och ännu mera trött. De senaste två dygnen har jag inte fått mer än fem timmars sömn. Igår för att jag inte kunde sova och i natt för att Ella vägrade sova.
Ögonlocken är tunga och huvudet värker.  Jag vill bara sova!!
Jag kommer inte orka göra någonting annat min barnfria helg än att sova.


Jag tror att min och Mickes separation har tagit ganska hårt på Albin han är inte riktigt sig själv.
Barnens första pappa helg kommer nu i helgen och jag tror att dom kommer att älska det med tanke på att dom inte sett så mycket av honom det här året.

Jag har inte skrivit så mycket om vår separation men det är för att jag måste få reda ut det själv förts, jag har nog faktiskt inte hunnit förstå det själv än helt och hållet.
Men det börjar sjunka in.

Ne nu ska jag se om lillan VILL sova.



Kommentarer
Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Ah dom hade jag också i början men så bytte jag.

Jag är som sagt rädd att jag inte skulle vakna av dom för att vissa ggr är jag helt jävla borta i huvudet när jag tog sömntabletter och jag vill gärna ha koll på saker och ting :P haha..lite krångligt att förklara..



Nja..jag har alltid haft sömnproblem till och från tonåren och det men det blev värre och värre sen när jag blev gravid med Kevin eftersom jag var så trött hela tiden och spydde som fan hit och dit så tog orken fort slut och tillslut hamnade jag en ond cirkel trots att jag försöker vända tillbaka dygnet så gott jag kunde men det var otroligt svårt sen när jag blev gravid med albin så vände allt och då fick jag tillbaka dom vanliga dygnen igen dvs vara vaken på morgonen och sova på nätterna det var tack den graviditeten som gjorde allt rätt igen.

Men sen så gick det några månader och sömnen gick åt helvete och nu gåre upp och ner.



Aaah..känner igen det dära, Kevin har perioder där han blir jättetrotsig nu alltså och det tror jag beror på att han blir rastlös att inte få vara på dagis och busa av sig, jag kan busa med honom hur mycket som helst men hans engeri tar inte slut liksom, han gåller igång. Samma sak med babysim så när han har badat klart där så är han helt död när han kommer hem.

Men det finns ju dagar där han tar det lugnt och är lugnt verkligen..det var lite värre förut än vad det är nu.



Albin däremot är mera en lugn kille som man har lätt att hanskas med.



Oja! Det är jättemysigt med syskonkärlek och Albin har alltid älskat Kevin och Kevin tillbaka men det fanns en tid där han var riktigt elak mot Albin också, trodde jag skulle bli tokig! Men nu äre lugnt igen.

Albin tycker att KEvin är mer roligare än vad vi är iaf x) hahahahah..



Javisst, det har vi gjort. Hur kom ni på namnet Albin? ^^ Förresten hur gamla är dina barn`? ^^

2012-01-12 @ 15:29:56
URL: http://dinmammakanvara.bloggplatsen.se
ami

söta barn! plus vilket underbart hår du har! :D

2012-01-13 @ 22:43:45
URL: http://silverlady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0