Tystnaden

Och så vart det alldeles ensamt igen min Sara har åkt härifrån så nu är jag själv igen med tystnaden. Det här är något jag inte har vant mig vid tystnaden som blir när man är själv....
Själv med alla kvällstankar om vad framtiden har att erbjuda.
Jobb? Plugg? Vart kommer Micke att bo här i stan eller i Västerås? Hur kommer barnen att ta allting? Kommer det funka att ha barnen varannan vecka? Hur ska jag klara mig utan mina små älsklingar i en hel vecka?

Det är vid såna här tillfällen som man verkligen uppskattar sina vänner tack för att ni finns och står ut med mig!


Kommentarer
Moa

Älskar Dig gumman <3

2012-01-06 @ 23:55:25
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

står alltid ut med dej hjärtat <3

2012-01-07 @ 20:12:25
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0