Fodrade regnställ

Ska man orka sig in till stan i dag eller ska jag ta det i morgon?
Det kanske är bäst att åka in i morgon när Albin inte har varit på dagis innan han brukar nämligen vara väldigt väldigt trött efter dagis och inte alls på humör att gå runt och göra ärenden på stan.

En ganska envis pojke min lilla Albin. Vi kanske ta och gör något roligare som baka bröd istället så har vi måstena samtidigt som vi shoppar lite till Albins rum i morgon.  Det blir även en tripp till lager 157 för att handla fodrat regnställ då det inte är något overallväder ute.


Kommentarer
Isacs Mamma

Åååå så fin den skulle min lilla kille ha!



jo men tack de e fint:) vad hittar du på?



ne jag vill åka på formex! min syster skall dit och är man bra avundsjuk eller?!!!?!!

2012-01-19 @ 13:04:30
URL: http://isacsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0