Piller

Jag har nyligen börjat med lungnande piller till kvällen för att jag lättare ska kunna somna, dom funkar ganska ok bara det att man måste vänta ca 2 timmar innan de ger någon efekt. Det är ju väldigt sällan man vet innan när man ska gå och knoppa allt beror ju på när barnen tillåter. Oftast så glömmer jag att ta dom i förväg utan kommer på dom två timmar efter att dom har somnat. Kanske inte allt för genomtänkt så det är ju mycket möjligt att det blir byte igen.

Båda herrarna i huset har fått sig en varsin omgång av rakapparaten i dag, förmodligen sista gången på ett tag nu så att dom inte fryser om sina små knoppar nu när hösten och vintern närmarsig med stormsteg. Just när hösten kommer så blir jag alltid superinspererad till att gå ut i skogen och fotografera. Jag har nämligen en stor svaghet för höstens färger i kontrast med det gröna som fortfarande fins kvar.

(här tänkte jag sätta en bild som jag tog i förra veckan men då jag inte kan hitta mitt minneskort till kameran så får det vänta till i morgon)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0