Sommaren är över


Nu är sommaren över och med dagarna som går så blir det mer och mer höst.

Jag har varit på äventyr den här sommaren. Det största äventyret har väll varit att vi har flyttat. Så nu är vi inte längre norrköpings bor utan skärblacka bor! Albin börjar sitt nya dagis den femte september han tjatar varje dag att han vill gå till dagis och nu är det inte så många dagar kvar tills han äntligen ska börja.

Vi har börjat om i samband med den här flytten, brytit från gamla vanor och bördor. min största börda har varit mitt förflutna vist det kommer alltid att vara kvar där men jag har börjat ta hand om det. Jag har blivit så trött på mina långa,  mörka depritioner, ångesten och sömnsvårigheterna. Nu ska jag snart bli remiterad till en psykolog som ska hjälpa mig även möjligt att det blir några små piller. Även om jag inte är så särskilt förtjust i att äta piller (Vägrar att ens äta verktabletter) så är det förmodligen ett onödigt ont för att orka öppna dörren till garderoben.

det har varken blivit mycket pyssel eller sy under sommaren då vi har haft fullt upp men det ska det snart bli ändrig på. Har massvis av projekt på gång i mitt huvud som bara väntar på att få komma ut.

 

 

Vi har haft en sommar fylld av både djur och natur, en riktigt bra sommar som verkligen har gått för fort.

 

Hur har eran sommar varit?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0