Depression, panik och självmordstankar

Ja som ni kanske märker så har det inte kimmig upp någon tut på musen, det är för att jag har mått riktigt dåligt de två senaste dagarna. Efter det att jag började med mina antideprisiva så har ja nästan helt sluppit ifrån både depressioner och panik ångest, dess värre så har de nu kommit tillbaka och jag har haft minst fem ångest attacker på två dagar, i dag hade jag även väldigt starka självmords tankar, vilket skrämmer mig så otroligt mycket. Det var länge sedan jag kände så starkt, jag stod fem gånger med kniven i handen och kände att jag ville hugga den i hjärtat.
Självmord är ingenting jag tänker eller på något sätt vill begå.
Men det är så jag har mått de senaste dagarna, tänk om jag någon gång skulle gå så långt att jag skulle försöka ta mitt liv. Tänk om jag skulle lyckas.
Det funkar inte längre jag måste hitta ett sätt att lyckas fixa det här på. Men vad?



Kommentarer
sarah

usch inte roligt, har har haft likadant innan jag skaffade barn, försökte ta livet av mig 2 dokumenterade gånger och 3 gånger utan att någon fick reda på det via en massa tabletter...men man är ju hård som sten, så än liver jag idag på gott och ont.

När man inte mår bra så gör man saker antigen för att komma ifrån allt eller för att folk ska se än, hjälpa än, förstå att man menar allvar.



jag tycker det är jätte bra dtt du skriver om det, att folk får se även den sidan, att man behöver hjälp och stöttning ibland.

Kan du inte gå hos någon psykolog förutom timjan?



Jag finns om du vill prata, jag vet inte vad som får dig att må dåligt,men jag kan säga att jag har mått på pass dåligt själv att självmordsförsök har förekommit så kanske kan veta till en viss del hur du känner :(



tusen styrkekramar till dig <3

2011-12-05 @ 22:35:37
URL: http://1plus1blevbarn.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0