Nyårslöften

Många avger nyårs löften nu så här på nyårsafton men det är något jag inte tänker göra. Varför lova någonting som att träna varje dag, sluta med godis o.s.v.? Jag tänker inte ge något nyårslöfte men jag tänkte berätta för er vad jag skulle vilja uppå till nästa år.

Jag vill vara en bättre vän än vad jag är i dag, det finns vänner jag inte har pratat med på år och dagar och verkligen skulle vilja ta upp telefonen och slå en signal bara för att se hur det är med dom, men just när den tanken kommer så finns det oftast inte tid. Jag vill att mina vänner vet att även om jag inte hör av mig så ofta att jag faktiskt finns kvar här, det har jag faktiskt fått bevis för under det gångna året.

 



Kommentarer
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

mitt nyårs löfte va enkelt, få mer tid med mina barn, mer tid med sambon, mer tid för mina vänner ochh att vårda mej själv

2012-01-01 @ 19:21:46
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0