Plocka blommor

I dag när vi satt i bilen på väg till maxi för att handla lite mat så säger Albin att han vill gå ut i skogen och plockar blommor. Jag avskyr nämnligen det faktum att tjejer ska vara rosa och gilla att leka med dockor och att killar ska vara blå och leka med bilar. Jag har dock en inre tvist med mig själv för jag vet att Ella har så otroligt mycket rosa kläder just nu! Men jag kan faktiskt vara ärlig att jag inte har köppt dom själv! Vilket kanske kan lätta mitt dåliga samvete lite. Jag avskyr igentligen att handla kläder till barnen för jag tycker att allt är så indelat rosa med hjärtan eller blått med döskallar! Den affären som jag tycker har bäst sortiment av "unisex" kläder är faktiskt Lindex.

 



Kommentarer
Sanna

SV: Försöker lösa problemet med designen, hoppas de ska bli bra för alla snart.



Kram Sanna

2011-05-27 @ 23:11:07
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
linda me melle

kllindex o polarn o pyret är de två ställen som inte har så mkt köns relaterat de emina favorit affärer =)fina bilder du har tagit =)

2011-06-03 @ 14:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0