Morgonen

Gud villke fullpackad dag! Jag som hade tänkt mig att ta dagen i lugn och ro. Jag skulle ha fått sovmorgon och jag skulle ha varit i stan hela dagen och bara tagit det lungt. Men så blev det inte klockan fem i natt ringde telefonen och Micke var tvungen att hoppa in på jobbet. Så det blev ingen mysmorgon för min del snarae en stressmorgon för när jag slog upp ögonen så var klockan åtta och jag hade en halvtimma på mig att få på alla kläder tömma och städa tvättstugan och packa väskan för en dag på stan. Och trot eller ej jag hann eller ja nästan fem minuter sen vart jag men riktigt bra gjort av mig!

Nu Blir det att städa och senare i kväll ska jag provgöra karameller. Grädd kola är ju något som man inte bara kan låta bli framförallt nu när vintern närmar sig!






Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

ge mej gärna receptet :)

2011-11-16 @ 16:19:51
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0