R.I.P. Min kära

Då så var det över den kärleken mellan oss är borta,gnistan har slocknat och du är nu bara i vägen. Tiden vi hade tillsammans är slut, men jag kommer aldrig att glömma alla sömnlösa timmar du har hållit mig sällskap nu är det dags för en ny era och nu ska en annan ta da din plats och du kommer att glömmas bort.
Men tack för den tiden som vi har haft tillsammans.
R.I.P. Käraste dator laddare jag hoppas att du har haft det bra under den tiden du har fått finnas hoss oss.
I morgon så far vi iväg för att köpa en ersättare för den bortgångne laddaren.


Kommentarer
Sanna

haha, trodde någon dött eller att din sambo och du gjort slut först.



Kram Sanna

2011-11-29 @ 18:09:24
URL: http://mammasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0