Teknik tankar

Vad handikappad man blir utan tilgång till dator, jag brukar sitta några timmar om dagen vid datorn i och skriva och läsa mina favorit bloggar. Vilket nästan har blivit helt omöjligt när man bara har en någorlunda omordärn telefon att sitta vid. Just nu så sitter jag på mickes telefon som är lite snabbare än min han har nämnligen en iPhone.
Det känns som om jag missar allt vad som händer utanför.
Dagen har däremot bjudit på lite syning som jag altänkte visa de när det är färdigt, det är en hemmagjord julklapp till Ella. Det bästa av allt är att den inte har kostat mig mer än tio kronor att göra då jag hade stuvningar till allt och återvunnet material.
Det har även blivit en del räkningar betalda i dag som får plånboken riktigt mager.
Vad har ni fyllt eran onsdag med?


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

min bror fylde 16 år så va där å fira han

2011-12-01 @ 10:15:27
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0