Beslut

Varför ska det vara så svårt att bestämma sig vad för arbete jag vill ha? Är det för att jag inte vet vad det fins för jobb att få eller är det för att jag helt enkelt har för mycket att välja bland. Jag tycker att jag hela tiden virrar fram och tillbaka i mina tankar om vad jag vill få ut utav framtiden, när jag väl har bestämt mig så kommer jag på något annat.
Jag vet att en bidragande faktor till att jag velar är att jag vill komma ut i arbete så fort som jag bara kan. Jag är trött på att gå hemma jag är trött på att känna mig som en parasit som lever på de andra i samhället som faktiskt har ett jobb och tjänar sina egna pengar.
Jag har känt med den här helgen att det verkligen har varit roligt och något som passar mig men inte kan jag fara runt på mässa hela tiden.
Jag hoppas att någon av de kontakter som jag fick under helgen kanske leder mig till svaret på min ändlösa fråga.



Kommentarer
Sanna

Det är alltid jobbigt det där, jag själv är glad att jag alltid har varit så målmedveten och vetat exakt vad jag har viljat få ut av min framtid och inte heller gett upp mina drömmar, trots att jag fick Alva. Hoppas det ordnar sig för dig.



Kram Sanna

2011-10-18 @ 22:36:05
URL: http://mammasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0