Fammiljen

Här hemm har vi börjat ta i tu med Albins rum som faktiskt ska målas om i vitt. Så vi har börjat att spackla litegrand och slipa skarvarna på tapeten, några skarvar är ner slipade men fortfarande många kvar. Ska försöka att få lite gjort i morogn när Albin är på dagis om Ella vill sova såklart.

Albin och Micke håller på att leka i vardags rummet. Det är bland det härligaste jag vet Att höra deras skratt och bus precis som far och son. jag skulle inte kunna ha funnit någon mer underbar som far till mitt barn. Jag önskar bara att han kunde få träffa sin biologiska far. Det är något som tynger mig hårt, att veta att Albins biologiska far inte vill träffa honom speciellt nu när vi bor i samma lilla "håla" vi bor faktiskt mindre än en kilometer ifrån varandra.


En bild från tiden innan Micke gud vad annorlunda allting är nu. vad mycket som kan hända på mindre än två år.
Albin och gudmor Malin på ettårsdagen


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Noel

de är inte generna som gör en till en pappa det är hjärtat :)



Sv: vi fick hem dom i brevlådan inget sånt på nätet, men dom vart kanon bra :)

2011-10-24 @ 19:07:16
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Camila

Vilken härlig bild gumman... <3

2011-10-24 @ 19:55:44
URL: http://missericson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0