Nytt år nytt liv

Ja ett nytt år är nu påbörjat och anledningen att jag inte har skrivit något på jätteläge är att jag och min sambo nu har separerat. Hur vi gör med barn och så vidare det får framtiden avgöra men till en början så ska jag ha båda barnen tills dess att han har hittat någon stans att bo. Sen är målsättningen att vi ska ha BÅDA barnen varannan vecka. Men det är inte säkert då han kanske kommer att flytta tillbaka till Västerås.

Men även om saker och ting kanske inte blev som jag hade hoppats på så känns det faktiskt riktigt skönt, här hemma rensas det för fullt och jag övar mig på att stå på egna ben än så länge känns det vingligt men som tur var så har jag underbara vänner som finns där för mig.


Kommentarer
Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

<3

2012-01-04 @ 19:47:30
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/
Sanna

Det ordnar sig ska du se Lynn.



Kram Sanna

2012-01-05 @ 20:41:18
URL: http://mammasvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0